torsdag 30 oktober 2008

Jul-ljusstake Staffan-Stalledräng design Ivar Lindström

Denna Staffanstake av Ivar Lindström står högt på min önskelista, dock kostar den en del, ca 1000:- går den på. Men den talar till mig och säger att den hör hemma hos mig - och det gör den!!! Åh, vill ha!!!
Om det inte framgått ännu diggar jag verkligen helylle svensk traditionell jul...
Bilden är hämtad från
LMG Produkter

Kommentar: Nu har jag en och den är såå fin! Man kan vicka på och hissa spannen upp och ner (till barnens stora förtjusning) så det blir en hel del "Ajja bajja" när den står framme i köksfönstret.

3 Comments:

Anonym said...

Men så fin den var.. verkligen annorlunda..

Anonym said...

Jo, jag har egentligen det ganska bra förspänt då min man också älskar julen.. dock får det inte vara för dyrt (som mina fina adventsljusstake jag vill ha). Igår kom han hem å började prata om några jättesnygga julstjärnor som skulle passa så bra i vardagsrummet.. Men när du ska shoppa nästa gång så kanske vi kan byta män några timmar så kan du låna honom å shoppa på utan protester ;)

När det gäller länkningen.. så länka på. Jag har använt gadgeten "Blogglista" för där kan man se när folk uppdaterat och så.. det tycker jag är kanon!

Anna said...

Lisa, då har du nog ett bättre utgångsläge än jag så jag byter gärna bort honom på shoppingrundan(men bara då!) :-)

Tack för alla tips - jag har lagt till en hel del tips från din blogg (så att jag vet att jag har det sparat) så jag känner mig lite som en härm-apa...